Hello!

Det går undan och förbaskat bra med uppsatsen. Mindre bra med träningen men så kan det väl få vara ibland. Med ekonomin också, haha. Ny bilbarnstol, en vinterjacka till mig själv och farsdagspresenter var måsten. Nya tavlor, inredningsprylar, gå på Mini Rodini outlet hörde inte dit. MEN tydligen behövde jag det också. Skyller på mycket gulliga vänner men med väldigt dåligt inflytande. Jaja, vad spelar det för roll om man är lite fattig ibland? 
Nu är det bara de stora tavlorna kvar som ska upp. Längtar så mycket efter att få börja renovera i källaren. Snart så. När vi båda tjänar pengar här hemma. Då ska ni få hjälpa mig att välja och tipsa! 

Aston är så himla härlig att hänga med nu. Det har han ju alltid varit men nu kan man ju göra lite mer saker 😊 Tänk att min lilla kille ska börja på förskolan snart. Mitt älskade lilla A 💙
M blev väldigt glad för sin farsdagspresent. Jag med. Jag har redan bestämt var den ska sitta 😁
Imorgon åker M till Helsingborg och roar sig. Aston och jag har turen att få morfar på besök. Aston kommer bli så glad imorgon när han kommer hit. 

Nu ska vi titta på Bron! Så himla bra! 


Kommentera här: