Shopping och fullt hus!

Shoppingen som skulle avklaras lite snabbt och smidigt gick helt överstyr. Såklart. A somnade så jag passade på. Fick ju lön den här månaden. Kände mig som en miljonär i förhållande till mammapenningen. Jag köpte skor, en kappa till hösten och några blusar/toppar. Aston fick också lite nytt. Tycker det är svårt att hitta bra byxor till hans spinkiga lilla midja så det blev mest leggings 😁
Kan såhär i efterhand tänka att jag kanske borde lagt pengarna på typ nya tapeter, färg eller diverse till kommande renoveringar. Men vet ni? Jag skiter i att sätta in extra i den fonden nu. Jag resonerade som så att jag inte kommer ha råd att köpa skor o en jacka senare.. För det kommer jag inte 😆Renoveringar får helt enkelt vänta tills vi båda jobbar igen. Så tråkigt men så sant. 

I fredags eftermiddag kom brorsan och hans tjej. Igår var vi och käkade tapas och drack drinkar. Bästa mamma kom och passade Aston. Han sken som en sol när hon kom innanför dörren. 💙
Idag blir det grillat. De åker hem imorgon och på tisdag kommer andra brorsan, Sandra och bästa Selma. Vi ska på Junibacken och sen får vi se vad som händer. De åker hem på onsdag eller torsdag och på fredag kommer Ida 😄 och på lördag är det Girls night out!! Sån härlig vecka. Älskar när huset är fullt med familj och vänner. 💙 

Kommentera här: