Bråvalla!

Hemma sen i söndags men har inte tagit mig tiden. Jag älskar festivaler. Jag tror man måste varit på en för att förstå själva känslan. Där kan vi snacka att "bara vara" Man går runt, träffar nya människor, lyssnar på den musik man helst vill, dricker säkert alldeles för mycket rosé, sitter i gräset och solar och har det allmänt bra. Vi hade det extra bra med tanke på vip-passet. På vip avdelningen var det som en stor uteservering och en del var under tak som ett jätte-tält eller hur man ska säga. Där kunde man sitta i stora sittpuffar och slappa 😆 Har haft det fantastiskt och ångrar inte en sekund att jag åkte (och lämnade A hos farmor och farfar några timmar) 



Och den här mannen - så många gånger, under så många år 💙




Det var det! 
Äntligen är sommaren här förresten. Vi har badat idag, jag och min lilla. Han skulle kunna sitta i vattnet i timmar. 
Nu ska vi käka middag och sen åka och handla lite 😊 

Min mini rodini kille 💙 (inte i dagens hetta..)

Puss!


Kommentera här: