Att köpa trädgårdsmöbler..

Alltså, jag skojar inte att detta har kunnat sluta i en separation. Är fortfarande inte helt säker på var M står i frågan idag. Vill helst inte veta heller. 
Jag har tjatat sen förra sommaren när vi slängde de gamla möblerna att vi behöver nya. Rusta har världens rea så jag föreslår att vi ska åka dit. Möbeljävlarna får inte plats i bilen eftersom M har så mycket skit (jobbgrejer) i bilen. Jag blir sur. M blir sur och menar att vi inte behöver köpa det just idag...
Nytt försök igår. Vi tjafsar om vilket set vi ska ha. Vi tänker helt olika. De slutar med det bordet jag vill ha och stolarna han tycker. Tydligen mer praktiska. Okej. Men fulare. Mycket fulare! Tror ni sakerna får plats i bilen? Det är inte ens nära. Vi behöver åka två gånger. M är vid det här tillfället så irriterad på mig så han skulle kunnat lämna kvar mig på parkeringen. (Jag valde ju det stora bordet..) Sa jag förresten att det spöregnade ute?! Och Aston skrek hela vägen hem. När vi är på väg för andra gången har jag tappat bort kvittot. Ni vill inte ens veta vad jag fick höra. Det går bra ändå eftersom jag tydligen lagt det på stolarna som står kvar i butiken. (Visste jag väl..) Vi åker hem under tystnad. Förutom Aston som skriker hela vägen hem den här gången också. Nu sitter jag och Aston på tåget mot Gävle. Ser fram emot när vi ska packa upp och skruva ihop sakerna på måndag.. 😅
Det här! Har dock ingen klippa och vatten i bakgrunden men tror det kan bli bra ändå. Behöver ett parasoll och dynor bara. Kommer ju bli grymt till kommande tjejkväll - om det är sol alltså. Men det blir det väl Ida? 😁

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det där blir väl kanon! Och sol? Klart det blir sol 😄☀️

Svar: 😃😃😘
Therese Sjöberg

2 Emelie:

skriven

Hahahaha 😂 Sån igenkänning. Men supersnyggt set! 😍

Svar: Haha man vet inte om man ska skratta eller gråta 😂 nu har vi ett i alla fall. Tack 😍
Therese Sjöberg

Kommentera här: