Längesen!

Jag är dålig på att skriva igen. Men hej och hå vad tiden går. Uppsatsen är GODKÄND för ventilering. Är så lycklig att jag spricker! Ikväll ska vi sitta och finslipa det allra sista innan vi skickar in den och inväntar opponering den 16-17/12. På måndag startar sista kursen, skolpolitik, innan jag är klar. Känns självklart lite segt att ha en till kurs. Uppsatsen borde vara det sista. Men det är bara att köra på sista veckorna nu. 😊 Känns samtidigt lite jobbigt eftersom detta betyder att min lilla kille ska börja på förskolan om ca 1 månad. En positiv sak är att en kille från öppna förskolan börjar samtidigt. På torsdag är det avslutning där också. Luciatåg och sång. Kommer sakna alla härliga man lärt känna. Sånt mysigt gäng 😊 
Har utan tvekan den sötaste tomtenissen i världen. Julkorten gick supersnabbt att fixa eftersom A älskade tomteluvan. 😄
Nu ska jag göra lite nytta innan han vaknar. Puss på er!



Kommentarer:

1 Eda:

skriven

Fina killen 😍 kan inte förstå att han blivit så stor!

Svar: Inte jag heller 🙈 Längtar tills vi ses 😍
Therese Sjöberg

Kommentera här: