Gluggen!

Fick ett mms i förrgår på brorsonens glugg. Han har äntligen tappat sin första tand. Han har ju haft en lös tand sen han var tre.. (Enligt honom själv). Stor dag med andra ord. 😂 Och idag fyller han 6 år. Allas vår kloka, omtänksamma och fantastiska Ruben! 💙 Imorse hade han sagt "Ja, jag känner mig faktiskt lite äldre" Haha! 

Julen har varit lugn och skön. Aston blev så lycklig över nya leksaker. Han var först livrädd för tomten men när han sedan fick ett paket av honom gick det över! 
Om han var uppassad? Hela tiden! 😆





Och sen kom morfar och fixade i vardagsrummet och lite av köket. Han är bara så bäst! 



Sen har vi hunnit med pulka premiär och bus i snön


Min julklapp var förresten biljetter till Lars Winnerbäck. Mycket kan man säga men grym på presenter har han alltid varit min fina 💙 
Igår hade jag två kollegor här på fika. Eller föredetta blir det ju. Vi skrev min sista utvärdering i skolan och åt kladdkaka med after eight. Kommer sakna mitt jobb så! 

Nu ska jag börja på den allra sista tentan medan A sover. Puss på er! 



Kommentera här: