Lördag!

Jag ska inte tjata ut er om Gävle men nu när Ida varit här blev det liksom ännu lite mer tankar i skallen. Jag vill bo nära familj och vänner men i Stockholm. Komplicerat, jag vet. Jag älskar Stockholm men hatar att inte ha vissa nära. Så det allra bästa vore ju egentligen om dom flyttade hit 😂 Men vi får se. M var först helt emot. Tittade på mig som om jag vore dum i huvudet och helt saknade hjärnceller. "Skämtar du? Aldrig i livet" var hans första svar. Nu efter några månader säger han kanske men inte nu..
Nu måste jag antingen smöra eller hota. Jag tror mest på hot 😌

Att ha Ida på besök var så mysigt. Så mycket att babbla om och ta igen. Suttit på café, shoppat lite och bara varit. ❤️

Och den här lilla hjälpredan med sina sugrörs ben 💙

Idag har vi varit hos M's syster på kalas. Aston blev underhållen av stora kusiner och Elliot blev runt buren av alla ☺️

Finaste overallen från Sandra. Tack igen, så gulligt av dig 😘
Nu ska jag sova, heeela natten. Behöver verkligen sömn. Godnatt med er!

Kommentera här: